ମୁନୁଷ୍ ଜୀବନ୍ ପାଇଛୁ ଯଦି ନାଇ କରବୁ ଘମଣ୍ତ, ପାଏନ୍ ଫୁଟକା ଲେଖେ ଫୁଟ୍ କି ଜିବୁ ଛନ୍ କେ ପଲେଇ ଯିବା ତୋର୍... ମୁନୁଷ୍ ଜୀବନ୍ ପାଇଛୁ ଯଦି ନାଇ କରବୁ ଘମଣ୍ତ, ପାଏନ୍ ଫୁଟକା ଲେଖେ ଫୁଟ୍ କି ଜିବୁ ଛ...
ଟୁବ୍ ଟୁବ୍ ଟୁବ୍ _ପେନ୍ ଫୁଟକା ଦୁନିଆଁ ଜାନେ କାଏଁଟା ଲୁକା ନାଚି ଯାଏସି ମନ, ଆ ସଜନି, ମନର ରାନି ଟୁବ୍ ଟୁବ୍ ଟୁବ୍ _ପେନ୍ ଫୁଟକା ଦୁନିଆଁ ଜାନେ କାଏଁଟା ଲୁକା ନାଚି ଯାଏସି ମନ, ଆ ସଜନ...
ଜୀବନ୍ ଥିଲେ ଜୀବ୍ କା ଭାଇ ଥିଲେ ଯେ ଭଗାରୀ ହସି ଖୁସି ନେ ଜୀବନ୍ ବିତାମା କଉଡ଼ି ଯାଉଛେ ସରି । ଜୀବନ୍ ଥିଲେ ଜୀବ୍ କା ଭାଇ ଥିଲେ ଯେ ଭଗାରୀ ହସି ଖୁସି ନେ ଜୀବନ୍ ବିତାମା କଉଡ଼ି ଯାଉ...
ପାଏନ୍ କେ ଦୋଷ୍ ଦେଉଛେ ,ଗଛ୍ କାଏଜେ ନାଇଁ ଝରୁଛୁ ଝର୍ ଝର୍, ପାଏନ୍ କେ ଦୋଷ୍ ଦେଉଛେ ,ଗଛ୍ କାଏଜେ ନାଇଁ ଝରୁଛୁ ଝର୍ ଝର୍,
ସତ୍ କହୁଛେ ଗର୍'ବ କର୍'ସି କେତେ ମୁଇଁ ଗଅଁଲିଆ ପିଲା, ସହର୍ ଚାଲି ଚଲନ୍ ବନେ ନାଇଁ ଲାଗେ ମୁ ସତ୍ କହୁଛେ ଗର୍'ବ କର୍'ସି କେତେ ମୁଇଁ ଗଅଁଲିଆ ପିଲା, ସହର୍ ଚାଲି ଚଲନ୍ ବନେ ନାଇଁ ...